dilluns, 28 d’abril del 2008

De Heathrow a Barajas

El primer dia de viaje y ya tenemos cambios. Llegamos con 2 horas de antelación al aeropuerto del Prat, menos mal, y el vuelo que nos lleva a Londres sale con retraso, lo que hace peligrar todas las conexiones que tenemos hasta Fernando de Noronha. Con cara de palo, esperamos a ver si nos dan una solución.....y una buena señora de Iberia, llamada Rufa (no es broma) nos da un destino mejor: ir a Barajas y coger un vuelo hasta Sao Paulo. Bueno!! al final 2 horas menos de avión, no esta mal.

Empezamos la ruta de check ins, controles de seguridad, lavabos de aeropuerto....de nuevo, lo mismo y tren de una terminal a otra, como los ferrocarriles, pero con una sola parada. Empieza nuestra aventura, nos vemos desde San Fernando...o en otra terminal.

13 comentaris:

Unknown ha dit...

Déu n'hi dó amb l'inici del viatge!!!!! Imagino que quan llegiu aquestes ratlles ja sereu a Sao Paulo o a l'illa aquesta deserta on passareu els propers 10 dies.
Per aqui tot igual que ho vau deixar, amb la mamà disposada a portar una caixa de bombons a la Rufa.
Un petó (de la laia)
Un guau gau del Zak

Anònim ha dit...

ei que passa!

que vagi molt bé el vostre periple pels aeroports.

estic aquí a la feina amb la maribel.

aquesta nit es decideix el futur del barça, no podrem seguir amb la champions-tradició.

petons

joan

Unknown ha dit...

aqui la mamà fent proves

Unknown ha dit...

Hola el primer intent de comunicacio ha sortit rana , espero que sereu volan cp l'illa ¿heu tingut bon viatge? per aqui tot be' He parlat amb la mare de la marta sebla tranquila ja l'anire trucan molts petons mama

Anònim ha dit...

Hola guapa! ¿veus com t'escric ràpid? Ahir vaig estar a Sant Feliú amb els meus pares i la meva mare, que és superpreguntona, ja em va dir:

- ¿i aquesta companya teva perquè marxa...?

I jo li vaig explicar:

- Mama perquè farà un viatge d'un any... blablabla.

I mentre li explicava vaig pensar... ostres la "Espeisi" deu ser a l'avió... jo!

En fi jo segueixo per aquí sense acabar de posar-me a fons amb això de les opos. Ahir de fer un pensament aquest mes de maig i tancar-me dia sí, dia també a la biblioteca perquè ja estic veient que a casa no rendeixo tant com m'agradaria.

Bé... aniré llegint les novetats i t'aniré explican cosetes.

Un petó molt fort! Espero que aquesta setmana de relax aconsegueixis arribar, sinó al nirvana, a un estat de benestar que us permeti gaudir del viatge com és mereix una experiència d'aquestes característiques.

Ah! I records al Joan, tot i que no el vaig poder conèixer en la única oportunitat que he tingut (al concert dels Charlatans)!

Bon voyage!

La Jarel

Anònim ha dit...

hola guapos, soy mama:
si, si..aunque no lo creais estoy delante de un ordenador (en casa de maribel)
espero que hayais tendio un buen viaje, y que dentro de poco podais tomar relajados el sol en la playa. tomaos una caipirinha por mi.
ahora que sé que puedo comunicarme así, lo haré más a menudo..al final conseguireis que me tenga que poner las pilas en esto de la informática

muchos besitos a mis dos niños
mamá

Unknown ha dit...

Hola he rebut el vostre misatge de telefon com podeu veure el barça es un patata.Com es la isla de bonica envieu fotos si podeu,dema anire a la masia idespres al'ampurda quan torni ja os escriure molts petons,que dormiu be es la una de la nit mama

Anònim ha dit...

Hola soc la Pepe!
veig que vareu començar bé el viatge, positive dues hores menys de vol, es tot un que.
Visca el Barça "manque pierda" i ahir va perdre. Tot segueix en el mateix lloc excepte el zaplana que s'ha fugat amb el de telefònica. Cada dia es superen més.
L'anna demà s'en va a madrid i jo a Sant Salvador. Intentaré deixar totes les aixetes obertes i els taps de les piques, dutxa i lavabos posats. En fi no se com trobareu la casa en tornar.
Es groma!!
Petonets i ja explicareu cosetes.
Molto obrigado
Mercè

Anònim ha dit...

hola! como os va? espero que esteis muy bien... con el solazo y las playas que habrán por allí seguro, y el viaje, que tal? espero que sin ningun imprevisto más, aunque si es para mejor bienvenido sea.
por aqui... el barça eliminado, yo de aki un rato me voy a trabajar, todo igual.
besos y abrazos de vuestro hermano fran

microbi ha dit...

Hola!
Sóc el microbi, que acavo d'arribar de Madrid, i he preguntat per vosaltres i m'han recordat que tenieu un Blog.
Ja el tinc entre mis favoritos.



Espero que estigui anant tot genial, i que no us cremeu massa més...:)
quina enveja (sana!)



Un petó!
Anna

Unknown ha dit...

HOLA ja soc aqui a casa despres de pasar dos dias a l'Ampurda .He llegit les vostre facecies, vigileu molt el sol i sobretot tu joan i el teu nas compret proteccio total extrem .Les fotos no les se trobar ja ho `preguntare al microbi , vaig ha llegir l'escrit del leo ja et fare un comentari perque l'hi puguis dir quelcom molts petons a tots dos mama

Unknown ha dit...

Hola soc la mama ,vau rebre el missatge ahir a la nit? la laia va instalarme un nou correu perque ,elmeu no deixava enviar ni reenviar res, sembla que a la fi foncciona. Ja os heu tresladat cap el continent? per aqui tot segeix igual l'estat fa la puñeta amb els diners i diu que no en te per culpa de la crisis, el J.P.EL VOTARA LE SEVA MARE LA PROXIMA VEGADA.FIS AVIAT PETONS

Unknown ha dit...

Avui estem de funeral. Ahir els culés vam fer el ridícul i de quina manera: 4-1 a can Bernabéu.
El "paseíllo" va durar literalment 90 minuts i ens podien haver fotut un cabasset. Quin desastre!
L'Encarna us envia un parell de petons a cadascú i m'ha informat de que la vostra inquilina, aquella joveneta que està tant bona segons el Quim, ha pintat la seva habitació de color gris (Moraleja: us podieu haver estalviat la pasta de pintar aquella habitació ;-))
Un petó i guau guau el Zak-Zap en èxtasi
PD. Sembla que l'Obama ja ho té coll avall això de la nominació demòcrata: dimarts va guanyar a Carolina del Nord, un dels 10 grans estats.