divendres, 2 de maig del 2008

Brasil Part 1: Fernando de Noronha



Estamos 100% instalados en Noronha. Hace 3 días que estamos por aquí aunque hay que decir que el primero fue de reposo. La verdad es que acabamos agotados después del viaje. Además, como siempre un servidor, es decir, en Joanet, se colgó un poco.


Para los que me conocen más ya sabéis mi pasión por los hoteles y pensiones baratas. Siempre me ha parecido un desperdicio gastarse la pasta en un hotel caro... prefiero comer en un restaurante caro. Cosa de prioridades. La cuestión es que esta vez me comprometí (ya que sabía que ibamos a estar muchas horas en aviones y aeropuertos) a instalarme durante la primera semana en una lugar más que decente. El problema es que la pousada que más me gustaba por Internet era la Colina dos Vientos y la primera noche estaba llena pero se ofrecieron a buscarme una alternativa para ese día. Yo imaginé, iluso de mi, que sería algo similar... pero nanai, era la Pousada Golfinhos, la primera que se habilitó en la isla hace tiempo y una de las más básicas. Suerte que Marta estaba cansada y había visto antes la posada en la que nos ibamos a quedar a partir del día siguiente que si no... me mata!

El tema es que ahora estamos aquí, bien instalados, y después de bañarnos en las playas de esta isla preciosa. Ayer nos dejamos caer bajo el sol a las 10 AM, al cabo de una hora estábamos achicharrados... El sol del Ecuador no se parece ni al del Tropico, es simplemente asesino. Mi nariz, que además de larga y prominente, tiene el recuerdo de una quemada monumental en Tailandia se quejó a los 30 mn (aunque iba con factor 50) y al final del día ya me salían granitos en la cara. A cuidarse toca! Para Marta ha sido peor... se puso crema con unos pantalones cortos encima y al final se ha quemado (y bien quemado) en aquellas partes donde la crema no llegó, además pilló una leve insolacón. Ergo: dos turistas intrépidos, intrépidos!

Bueno, os dejo con imágenes de las primeras playas que hemos visitado. Esta manyana nos hemos quedado en la retaguardia para irnos a la playa por la tarde y ver la puesta de sol. Más vale prevenir puesto que durante los 30 próximos días nos quedaremos por estas latitudes lo que implica que vamos a recibir mucha castaña de sol!




Por cierto, también veréis una imagen de un lagarto impertinente que nos acompaña noche y día en la pousada y que levanta la cabeza cuando silbas en plan chulito... Sólo se inmuta cuando lo persigo... entonces se pone a correr como un loco y derrapa por el porche. Le buscaré un nombre aunque el que más le encaja es el de derrape!

13 comentaris:

Anònim ha dit...

granini eso es lo que eres, que no tenías granos ya? que te salen ahora? buah....un abrazo a los dos...mu fuerte

gonzalo


pd: messi ha fichado por el chelsea

Anònim ha dit...

Doncs ja saps què fer! comparar d'una vegada una crema que es diu EXTREM per evitar aquest sol tan asquerós.

Que vagi bé!

Ramoneet

Anònim ha dit...

Ja ja ja l'hotelucho era cutre com aquella pensio que ens va dur a Bangkok?

Ja se sap, la qualitat es paga!

ana papo ha dit...

I LES AFOTOOOS¿¿¿????

PETONS I ABRAÇADES

Anònim ha dit...

hola nins! quina enveja que m'estau donant! per aquí na Sus, na Jardi i jo seguim pas a pas el vostre blog i miram cada dia si hi ha novetats. No heu penjat les fotoooos!!!MArta t'enyor un munt! res és igual sense tu, aquest dematí ho deiem amb na Jardiel..snif..snif...
MUAAKSS

Anònim ha dit...

On son les afotos?
No serà que esteu a la cantonada, no en teniu cap per ensenyar i així no ser descoberts?
Pel sol hi ha un accessori imprescindible, el barret i si és de palla millor. Tot i que a l'ecuador la millor protecció es viure de nit. Les estrelles i el cel son al.lucinants.
Que tal la flora i fauna?
On sereu el 15 de Juliol.
El Zaplana i l'Acebes han dimitit.
Al rouco li ha sortit una neboda que es despulls a L'Interviu jua, jua...
Kisses
Mercè

Unknown ha dit...

Notícies de bcn:
Guardiola, entrenador del Barça
Acebes, a la puta calle
Unió (CiU) no té un duro mal pelat
El Manu va sortir ahir als diaris (Prado del Rey)
Divendres, el papà tindrà un no sé què a la plaça d'Europa (Montjuich).
La mamà s'ha passat al software lliure i tot li funciona de c....
Per aqui ja fa una calda del carallo
un petó i guau del Zap en èxtasi

Unknown ha dit...

HOLA bona nit han sortit mes noticies ,ja no cal que doni cap novetat man passat la ma per le cara les teves germanes.Divendres pensarem amb vosltres has rebut la nota sobre en leo iel piset de Rio Janeiro petons mama

Anònim ha dit...

Ostres arribeu a destí i sembla que teniu problemes (allotjament, sol, fauna...) però tot sóna tan bé que decididament són problemes encantadors. Vinga vinga, seguiu escribint. Una abraçada.

Unknown ha dit...

Per fi plou, sembla impossible fa dos dies que cau aigus del cel,jo no he anat a la masia . Com esteu per aqui?seguiu en aquest poble?ESpero fotos.fins aviat petons MOngetera.

Anònim ha dit...

Eihhh!!! Que guay!! La verdad es que no me dais ninguna pena por mucho que os hayais quemado al sol o vuestra primera noche no haya sido en una hotelito romantico... Un abrazo y disfrutadlo a tope!!

Verónica

Anònim ha dit...

Buenu buenu... esperavem llegir aventures fantàstiques tipus Indiana Jones, i resulta que us esteu barallant amb la capa d'ozó, i la vermellor que provoca hores d'exposició al sol sense control...

Bé guapos espero que estigueu disfrutant moltíssim, i que empleneu la cantimplora d'experiències i aventures fantàstiques que es puguin explicar...

petons!!!! Narcís

Unknown ha dit...

HE VIST LES VOSTRES FOTOS .es veu molt be i semble molt bonic i molt verge encara , quina sort que els hotels siguin a l'interior, poc durara si arriva alli l'especulador de kuvait que vam veura al aeroport si la laia te fotos del homenatge als Europeistes de laltre dia dire que te les envii que tingeu com fis ara bon viatje petons m.